FAQ

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

REJESTRACJA

1. Czy rejestracja jest konieczna aby dokonać zakupu?

Tak, w celu dokonania zakupu na stronie www.alise.pl konieczna jest wcześniejsza rejestracja.

2. Jak zarejestrować się w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie www.alise.pl należy kliknąć napis "Zarejestruj się". Następnie należy uzupełnić formularz rejestracyjny, tzn. podać wszystkie wymagane dane. Zakupów można dokonywać bezpośrednio po rejestracji, bez konieczności potwierdzania konta.

3. Jak dokonać zmian w danych podanych podczas rejestracji?

Aby dokonać zmiany danych adresowych, należy zalogować się na swoje konto na stronie www.alise.pl, a następnie kliknąć w napis "edycja danych".

4. Zapomniałam hasła. Co robić?

W takim przypadku należy kliknąć w napis „zapomniałam hasła” i podać adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

ZAMÓWIENIA

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie na naszym koncie bankowym. Szczegółowe informacje o dostępności każdego produktu znajdują się w jego opisie.

2. Jak sprawdzić status zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień. Ponadto, na każdym etapie realizacji zamówienia otrzymasz automatycznie wygenerowane powiadomienie email: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysyłka zamówienia.

3. Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, wystawiamy faktury VAT na firmę. W celu uzyskania faktury VAT, prosimy o wiadomość email wraz z wszelkimi danymi, niezbędnymi do wystawienia faktury.

4. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, istnieją dwie drogi anulacji zamówienia:

  • jeżeli zamówienie nie zostało opłacone - poprzez niedokonanie płatności w ciągu 4 dni od złożenia zamówienia,
  • jeżeli zamówienie zostało już opłacone - anulacja zamówienia jest możliwa jedynie do momentu nadania paczki, w tym celu prosimy o kontakt telefoniczny. Anulacja opłaconego zamówienia wymaga dodatkowo formy pisemnej wiadomości email z adresu email zgodnego z adresem podanym w zamówieniu.
5. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Nie, zgodnie z regulaminem sklepu www.alise.pl nie ma możliwości dokonywania zmian w złożonym zamówieniu.

DOSTAWA

1. Jaki jest koszt dostawy paczki?

Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. W przypadku zamówień poniżej 400 zł, koszt wysyłki wynosi 16,99 zł. Zamówienia powyżej 400 zł wysyłane są bezpłatnie.

2. W jakim czasie firma kurierska dostarcza paczkę?

Firma kurierska zazwyczaj dostarcza paczkę w ciągu 24 godzin od momentu jej nadania.

3. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w siedzibie Państwa firmy?

Tak, istnieje możliwość odbioru zamówienia w siedzibie marki ALISE.

4. Co zrobić, jeżeli nie było mnie w domu w momencie przyjazdu kuriera?

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić próbę dostawy pod wskazany adres. Paczkę można również odebrać w dyspozytorni firmy kurierskiej. W przypadku nieodebrania paczki na czas prosimy o kontakt email lub telefoniczny w celu ustalenia kolejnego terminu wysyłki.

PŁATNOŚCI

1. Jakie są formy płatności za zamówiony towar?

Płatności za zamówiony towar można dokonać za pośrednictwem PayU, PayPal oraz w formie przelewu bezpośredniego na konto.

2. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Dane do przelewu krajowego oraz zagranicznego:

COLOR UNDERGROUND ALICJA KORYTKOWSKA

Ul. Białostocka 79

15-694 Fasty

Numer rachunku: PL 22 1140 2017 0000 4502 1274 6683 Multibank SWIFT: BREXPLPWMUL

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

3. Jaki jest czas na dokonanie wpłaty?

Czas na uregulowanie płatności to 4 dni, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

ZWROTY I WYMIANY

1. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Tak, wymiana towaru jest możliwa. W takim wypadku zwrot zostanie zaksięgowany na koncie Klienta jako kredyt, który może zostać wykorzystany na zakup kolejnego towaru.

2. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Istnieje możliwość zrezygnowania z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 20 dni od  daty otrzymania przesyłki. W tym celu prosimy o dostarczenie wypełnionego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu dostępny tutaj) drogą email. Po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia terminu przyjazdu kuriera po odbiór paczki.

Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacją z zakupu bez podania przyczyny.

3. Czy zwrot jest płatny?

Zwrot jest całkowicie bezpłatny, sklep www.alise.pl pokrywa wszelkie koszty związane ze zwrotem zamówienia.

4. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez sklep www.alise.pl. W momencie otrzymania przesyłki ze zwrotem, poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

5. Jaka jest forma zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Jeśli wykonany został przelew bankowy on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego wykonany był przelew. Jeśli płatność wykonana została online: PayPal bądź PayU, pieniądze zwrócimy tym samym kanałem płatności.

REKLAMACJE

1. Co zrobić, jeżeli zamówiony towar dotrze uszkodzony?

W takiej sytuacji przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i spisanie protokołu wraz z kurierem na temat uszkodzenia. Prosimy również o poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.

PRODUKTY

1. Jaki noszę rozmiar?

Wszystkie wymiary oraz rozmiary produktów ALISE są dostępne w tabeli rozmiarów.

2. Czy wszystkie produkty wyświetlone na stronie internetowej są dostępne?

Wszystkie oferowane na stronie produkty są dostępne do zakupu. Opcje kolorystyczne i rozmiar można wybrać po rozwinięciu listy na stronie produktu. 


Produkt w koszyku
Ilość
Razem
Masz 0 produktów w koszyku Masz 1 produkt w koszyku
Produkty
Wysyłka  To be determined
Razem
Kontynuuj zakupy Przejdź do płatności